Finále Rock made in Gambrinus - Kuřim 31.8.2002

• Reportáže
  • 2 472x

Akce začala v 16:00. Oproti loňsku byla opravdu účast hojná. Vyhledávací soutěž vyhrála kapela Satisfucktion, i když jsem to tipoval na Votchi. Na každém kroku jste mohli potkat známé rockové tváře jako např. Izzyho, Milana Špalka, Big Bosse, Igora (Root), P.Hrdličku (Škwor) a další. Doga odehrála svůj standardní set opět skvěle. Jako vždy se končilo Nejsi nevinná. Po Doze přišli ŠKWOR - mnou velmi očekávaná kapela. Dokázali, že mají na to, aby se stali objevem roku - to potvrdili svým tvrdým setem, ve kterém zahráli songy jako např. Takhle teda ne, Policajt, Mý slzy neuvidíš, Vyhlašuju boj, Ulice atd.. Kdo neviděl neuvěří. Hned jsem taky zakoupil jejich CD a opravdu ho tlačím do hlavy pětkrát denně.

Kabáti přišli na scénu nevím v kolik hodin, neboť hodiny mě v tu dobu vůbec nezajímaly. Nejdřív obdrželi cenu za nejoblíbenější kapelu v rámci tour RMIG a po několikaminutové pauze se začalo. V pekle sudy válej, Dávám ti jeden den, Bára, Starej bar, Tak teda pojď a další. Závěr obstarala dlouho vyřvávaná Žízeň - jak jinak že? Byl to skvělý nášup do hlavy. Po Kabátech jsem myslel, že všichni polezou domů, ovšem ještě byly na řadě 2 kapely: Accept revival (šlo to) a Třetí zuby (zřejmě místní legenda) - ta mě neuchvátila, ale uchvátil mě déšť, který tak skvělou Kuřimskou náladu docela srazil k zemi - ještě že přišel až na konec. Jen by mě zajímalo, zda se ráno uskutečnila mše v kostele vzdáleném asi 20m, který byl po celou dobu akce obležen ožralými pařmeny - byl tam vlastně někdo střízlivý? Slivka byla dobrá, ale bylo jí málo. Co dodat? Snad jen: finále Rock made in Gambrinus 2003 - Kuřim u Brna!

Autor - Kamil, kabat-fans.cz; 1.9.2002